Tänään oli muutto. Olen ihan poikki. Herättiin jo kello 5.30 ja siitä asti painettu otsa hiessä. Jossain vaiheessa meinasi usko loppua, kun tavaraa vain riitti ja kaikki paikat oli kaaoksessa. No nyt olen ennättänyt jo siivoamaan vanhan kämpän osittain. Äitini kodin järjestelyn aloitan huomenna. Juhannus meneekin sitten paikkoja järjestellessä. Tarjouksia on sadellut pippaloihin ja mökkireissuihin, mutta en voisi kuvitellakaan lähteväni yhtään mihinkään, kun koti kaaoksessa.

En oikein vieläkään voi uskoa, että muutin tähän taloon. Äitini on asunut tässä vuodesta 78 asti ja minä synnyin v 81 ja minäkin elin elämäni 8  ensimmäistä vuotta ennen muuttoa Mumman hellään huomaan hämeeseen. Nyt ovat molemmat rakkaat poissa ja minä tässä talossa. Herättää paljon tunteita ja ajatuksia, mutta en niistä oikein pysty näin väsyneenä kirjoittamaan. Nyt etsin jostain kylpytakkini ja lämmitän saunan. Olen sen ansainnut. Muuttoapulaiset lupasin palkita myöhemmin ja taisi niillä kaikilla olla kiire juhannuksen viettoon.

Tästä tää blogi lähtee. Ja nyt tää lady lähtee saunaan!!

Huomenna yritän laittaa muutaman kuva pihasta.